اسميها ايه؟ يوم ف معملي ؟

اسميها ايه؟ يوم ف معملي ؟

المؤلف Ana Wbas‏ في تحاليل طبية

انا استفدت كتير من كومنتاتكم في الديكومنت اللي فات

زي مثلا:-ا لما دكتور امين قالي هي نسبه الايرور كام في البلوك؟ ودا خلاني اكلم الدكتور بتاع الشركه اللي اشتريت منه الحاجه اي نعم هو مفدنيشومفهمتش منه حاجه بس اديني بلف وادور علي النت عشان اعرف البلوكات ونسبه اخطائها . اي نعم انا لسه موصلتش لحاجه بس اكيد هوصل ان شاء الله

وكمان لما دكتور محمد خيري قالي فكي التورنكي وانتي بتسحبي وشيليه بعد ماتخلصي . جربتها النهارده مع اول بشنت جالي وبصراحه معرفتش لاني حسيت ان الابه بتترفع لفوق وهي ف الوريد فخفت اتحرك سحبت وبعدها فكيت.

كمان دكتور عبدالله قالي انه بخلي البشنت يشد اعصابه وهو بيسحب انا مع اول بشنت هيجيلي هجربها معاه ويارب تظبط معاي

بالنسبه بقي لجلافزات اللي دكتور امين قالي عليها انا جربتها من زمان ومن اول مابدءت تحاليل من 2008 وانا بحاول البس جلفزات وبرضو مبعرفش لاني مش بعرف اتحكم في حاجه وانا شغاله بيهم

كمان عجبتني اوي كلمه اهتمام من القلب بتاع دكتور امين انا فعلا هعمل كده لانها حركه حلوه جدا وفعلا هتبقي من القلب

طيب دكتور امين انا لو سيبت العينه 10 دقايق  وفصلها برضو هيبقي في جلطه ولازم تتشال او علي الاقل تنزل لتحت . دا اللي نا اتعلمته ودا اللي مش عارفه افكر في حاجه غيره بس لو حضرتك بتشتغل بطريقه تانيه ياريت تقولي عليها بالتفصييل

ازاي افصل من غير مايكون في جلطه؟

واخيرا شكرا شكرا

وعلي راي دكتور عبدالله كان معكم من امام الميكريفون

انا وبس

أضف تعليقاً

